Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

viernes, 20 de marzo de 2009

Vídeo da semana

Voulle mercar a miña prima Lucía unha nova mascota porque seica se aburre moito.
Este animaliño é moi simpático, moi limpo, case non medra, dócil, moi fiel, sabe nadar e fai moita compaña.
Espero que lle guste e se non, xa haberá alguén que o queira.


Kingsford Goes to the Beach - Awesome video clips here

4 comentarios:

Anónimo dijo...

jajaja .. xusto !
o que me faltaba ahora a min eche un mini porco coma ese jaja.. sta xulisimo o video !! eu poñeriao como video do mes nn da semana ..jaja
e eso de q me aburro ..

Anónimo dijo...

o bicho ta ben, pero joder q ruido fai!!
non hay dios q o ajuante sosio!!
Que despertes pola mañan co ruido de tar matando o porco, a min no me fai nin puta jrasia!

Anónimo dijo...

jajajaja lucia, io creo q tu madre a este si q lo kiere!!

despues lo mata y hay jamones y chorizos!!

es mu lindo!!

Anónimo dijo...

o do porco ta muy ben, pero a ultima noveda e dos chavales de camelle e pasear o perrito po la playa despois de dormir hasta asta mediodia e as pobres das mulleres trabando e elas din que tan no paro e resulta que eses nunca traballaron eu como muller creo que eses debian de ter un pouco de dignidad ou sera que teñen muita tranca creo que lle sale caro a esas pobres eu compro un revilla

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE