Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

miércoles, 26 de noviembre de 2008

Solpor no faro Vilán


Espero que vos guste esta foto que enviou a usuaria Barrosa fai uns días. Animádevos a enviarme fotos que as irei publicando, sobre todo de noticias que pasen en Camelle ou fotos denuncia como a do espello.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Decía Otero Pedrayo, uno de los mejores intérpretes del paisaje gallego, que la roca granítica y esquistosa , el mar y la atmósfera atlántica, el prolijo tapiz vegetal y la acción de una larga historia campesina son los principales elementos del paisaje de Galicia. La Naturaleza gallega está hecha de mar, un mar que si a veces mantiene una lucha gigante con el bravo litoral, esculpiéndolo con relieves titánicos, las más de las veces penetra manso en las rías lamiendo apaciblemente las playas. Y todo ello coronado con una perfecta simbiosis entre el hombre y su medio que ha dado como fruto una región distinta, un micro cosmos mágico vertebrado por unas playas con idioma propio y una idiosincrasia que hace de Galicia un destino único.

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE