Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

jueves, 10 de diciembre de 2009

"Plan Bolonia explicado sen rodeos polo decano da Universidade de Vigo, Juan Carlos Mejuto"

2 comentarios:

Estudiante USC dijo...

Paréceme increíble o que fala este "señor" si lle pode chamar señor, porque vaia! que un decano dunha universidade fale así...ten delito eh! Mirade sólo me quero limitar a contarvos unha experiencia propia: eu teño unha licenciatura. Despois da licenciatura fixen un master que lle costou ós meus pais uns 2.000 e pico euros. Os posgraos non son máis nin menos que un master, e seguen tendo prezos altos como os master. Como son becaria interesoume seguir formándome e actualmente estou cursando o grado da licenciatura que xa fixen. Este señor non debe ter nin idea de como son as clases con Boloña e todo o que conleva. Boloña impedirá que haxa diferencias entre un licenciado e un diplomado, e sairemos tan ben preparados ou máis, porque eu Boloña fago máis traballos e investigacións que por exemplo na licenciatura. Ou máis presentacións en público, traballos en grupo, etcéra. Ademáis exisen que se estude unha lingua a mairoes do galego e do castelán para poder competir mellor no mercado laboral. E tamén setou contenta porque se me da a gana podo irme para algún lugar de Europa e que non me poñan trabas para convalidarme o título e que poda competir con un estudante alemán, inglés ou de donde sexa. Entón eu non sei de que estará falando este personaje! Ou o mellor e que en Vigo, Boloña e diferente.
Solo quería decir para rematar, que as palabras deste "homiño" non lle poñan medo a ninguén e que todos os que lle guste estudar e que o podan facer, que ánimo, que non hai mellor vida que a universitaria (e saír os xoves, jajaja!) e que malo será que cando a crise se supere non teñamos onde traballar máis que nunha panadería ou nun chiriguito como di este energúmeno!
un saúdo

outro universitario dijo...

Boa reflexión,eu tamén estou dacordo contigo.

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Archivo del blog

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE