Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

jueves, 19 de febrero de 2009

¡¡¡ A Santa Compaña ronda Camelle !!!


Como case todos vós sabedes, máis que lle pese a algún/ha, neste blog publícase o que pasa en Camelle, nin máis nin menos e sempre con noticias contrastadas.

Os usuarios do blog son os que comentan as noticias e opinan sobre elas, non eu, que quede claro.
Bueno, despois desta reflexión persoal, imos coa noticia.

Según me informaron por e-mail e contrastado con varias persoas do pobo e incluso con algunha da Asociación de Veciños , o noso alcalde " Pichurri" e a concellal de urbanismo Mercedes Martín andan a rondar pola noite por Camelle ( con nocturnidad e alevosía ) e chamar as casas de xente que ten terreos na Xandriña para convencelos de que vendan. O precio que lle ofrecen é 15 € o metro cadrado.

A min, persoalmente, paréceme unha aberración o de ir polas casas de noite coaccionando a xente para que vendan antes de chegar as cartas da Xunta.

Paréceme unha falta de honradez e de respecto coa xente de Camelle incrible na época na que vivimos, xa que os habitantes de Camelle non somos parvos e sabemos tomar as nosas decisións sen que nos veñan as casas a convencernos.

O que pido dende aquí é que a xente que se comprometeu por carta a non vender, non faga como os políticos, que dín moito e logo non cumpren.

Que non teñan medo e se teñen algunha dúbida que falen con alguén da asociación de veciños para comentarlla o bufete de avogados que o pobo temos contratado.

O que tamén pido é un pouco de civismo e demostrar a estos políticos que temos educación, porque como dixo algún " as almas en pena pola noite rondando, acábanse con elas co fouciño afiando " e non é así xa que coas palabras gáñase moito máis.
Esta é a miña opinión.

80 comentarios:

Anónimo dijo...

A miña casa non creo que veñen e si veñen solamente lles direi : ¡¡¡ NON VENDO !!! e si sijen insistindo e cando sacarei o meu fousiño afiado. Vaia par de impresentables.

Anónimo dijo...

espero q a xente non se venda, ainda q 15 euros por metro pareza un vo precio, creedeme, perdemos moito mais do que gañamos!!!
NON A PISCIFATORIA!!!

Anónimo dijo...

a miña porta q non se atrevan a tocala porqe daqela matoos.

empezand por mercedes por vender un pobo q tanto lle dou.

anqe dean 15 euros, cousa q debe de ser un mentira coma outra tantas
pa q os qes pa q, pa comprar 4 cousas, e q fas qedas sen leiras e sen cartos.

esta e a miña opinion

CAMELLE BERRANDO "NON A PISCIFACTORIA E DIMISION DO PSOE TANTO NO CONCELLO COMA NA XUNTA"

Anónimo dijo...

E DO BLOQUE NA XUNTA NON TE OLVIDES

Seirugalimpa dijo...

Non lle fagades caso!!, e non caiades na trampa de deixarse levar polo xenio. É o que andan buscando, incitan-nos a violencia.
Eles que se chaman a si mesmos progresistas, seguen a utilizar metodos antergos (caciquis).
Nós , o pobo (deben de pensar que ainda ignorantes), eso fai tempo que o temos SUPERADO.
Demoslle unha lección de HONRADEZ E DIGNIDAD a estes "politicos" de turno, que basan a sua TOLERANZIA e DIALOGO no metodo da suvbención e o medo.
Non vaiades pensar de que non teño gana de darlle a mais de un destes unhas boas OSTIAS , o que me priva é que non quero voltar atrais e desandar o camiño andado, polos nosos vellos.
Iremos todos xuntos, cas bandeiras azuis, vermellas, verdes e naranxas, sabendo que quen nos respalda e a RAZÓN e a VERDADE.
Con iso PODEMOS ir a CALQUER LADO!!.
Teñen medo!!, quen senón anda as escuras e o tapado. Teñen medo!! saben que o teñen perdido. A razón e a verdade sempre se acaba impoñendo.
Dividi e vinci!!, decia o outro.
Están intentando iso. Como caia unha , caemos todos!!.
Resistir, tragar,aguantar.
TEMOS MAIS GALADAS QUE ELES!!, que non lle quepa duda.

Alfonso da Seiruga.

Anónimo dijo...

a miña como petn a porta non hai jesucristo que os salbe de duas ostias.

Anónimo dijo...

MIRADE TODOS NESTA PAXINA:

http://www.parlamentodegalicia.es/agor003/intervencionsVideo.aspx?wmv=0000006230C&timecode=02:24:29&duration=00:09:35&nomeVideo=00%3a09%3a35+Intervenci%C3%B3n+de+Bieito+Lobeira+Dom%C3%ADnguez&num=35

ESTO VAI POLO Q DIN Q O BLOQE ESTA EN CONTRA DA PISCIFACTORIA, MIRADE ESTE VIDEO DO VOSO AMIJO LOBEIRAS OU ALJO ASI SE XAMA. MIRADEEE

E ERA O Q DISIA EU O BNG QER E NON SEI SE TERAN MAIS INTERES C PSOE

Anónimo dijo...

Vamos a ver, en que mundos vivimos, ainda agora van condicionar a xente de que venda ou non venda, cada un que mire pola sua convenencia, 15 euriños pois non está tan mal, peor sería que non acepten vender e despois llo embarguen pola forza e lle dean CERO patatero (como fan casi sempre). A xente non é tonta nin vos sodes quen a condicionar si venden ou non venden, "cada un fai da sua capa un saio". Estades tratando a xente de Camelle como se fosen uns ignorantes e non tivesen decisión propia. Pero de verdade que pensades que a xente vai facer o que vós queirades?. Ainda van ter medo en vender polo que diredes,vamos. Nin aberracións nin leches, cos tempos nos que vivimos, salvese el que pueda!. Esto xa me parece TOTAL!.

Seirugalimpa dijo...

Comentario adicado aos meus amigos e veciños de Camelle:

http://seirugalimpa.blogspot.com/

Copieiche o titulo ,sienfuejos.

Anónimo dijo...

No pobo de Camelle,
queren facer una piscifactoría,
alá en Sabadelle,
desjrasiar a nosa armonía.
A xente en mentres,
tolea de agonía.
E os políticos raposos
asexan todo o día.
Oen de aquí,
oen de alá,
e ninguén dí a verda.
Vai aquí,
vai acolá,
e ninguén a cara dá.
Os vesiños de Camelle,
ata o cú están xa!.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

buenas!!!xa tamos hasta o carallo dos politicos, de que nos enjañen,tanto uns coma outros, son todos ijuales!!
En camelle temos fama de retorsidos,seremos, e si disimos q non se vende e QUE NON SE VENDE!!!!non teñades medo,"os da santa compaña",solo queren meter medo,pero a quen queren meter medo eses dous!!!!!EN CAMELLE NON QUEREMOS PISCIFACTORIA!!!que quede claro,somos a mayoria e na jandra non queremos nin pias,nin semento,nin ostias.queremos hortijas,silvas e patacas!!!!siempre tuvo asi,e gustanos asi!!!!
VAMOS A LUCHAR POLO NOSO!!!
NON A PISCIFATORIA

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

En resposta ao anónimo que di que nós condicionamos á xente para que non venda, teño que decirlle que os que nos tratan de ignorantes son eles (xa lles gustaría que así fose)e os que queren condicionar a xente para que vendan son tamén os mesmos porque non hai nada mais rastreiro que ir con nocturnidade (deben de facelo así porque xa saben que o que fan está mal feito e teñen que agocharse), premeditación e alevosia de porta en porta meténdolle o medo no corpo a xente decíndolle que é mellor que vendan polas boas porque si se chega a unha expropiacón non lles darán nada.
Tamén teñen emisarios coma xxx xxx que anda decindo que determinadas persoas xa venderon e eu pregunteille a algunha desas persoas que él nombrou e montaron en cólera por tal infamia.
En caso de chegar a unha expropiación haberá que fixar un prezo e isto farao o Xurado Provincial de Expropiación, no que hai representantes de distintos sectores, e si non estamos de acordo podemos defendernos nos Tribunais como estamos a facer contra o Plan Acuícola.
Por certo, según me comentaron, no Plan Urbanístico do Concello de Camariñas, a zona da "Jandriña" vai como solo industrial, polo tanto os terreos pasan a ter un valor superior do que teñen na actualidade.
Por último, fágolle unha proposta aos sosioslistos, xa que lles parece moito 15 euros por metro cadrado, nós podemos ofrecerlle comprar todas as terras que teñan en Camelle a ese prezo.

Anónimo dijo...

Sr anónimo ou señorita,aquí ninguén condiciona a ninguén cada un é libre de vender ou non.
Quen condicionades sodes vos os sosioslistos-trapalleiros.
Mellor exemplo non o poideron dar Pichurri e Mercedes indo polas casas como aves de rapiña,petando denoite nas portas de quen eles creian que lles ia vender.
Eles si que condicionan, sacando o seu ordenador portatil e mostrando as leiras de cada un e calculando os cartos que lle van a pagar a 15 euros m2.
Eles si que condicionan cando dín que mellor é vender, que si o expropian non lles pagaran catro pesos -MENTIRA-
Eles xogan ca xente, eles si a tratan de ignorantes como fan con xxx xxx que o teñen coma " o señor dos recados".
Non te preocupes tanto pola xente que tan tonta non é, porque algún en vez de 15 euros xa pedio 100.
Cando queiras saber máis contoche.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

a min dame ijual q venda qen qeira eso si na miña leira unha pala non ha de entrar non oh porqe daqela teñen mais perdas q outras cousas. empezando polas palas tirandolle gasolina e lume e acaband rompendo cristales ou portas de aljunha casa interesada.

e si asi e a vosa forma de tratar, agoxados polas nuites ei de desir q vos si q sondes uns falsos

pero dade a cara nunha reunion o pobo eso non verda?

donde esta a reunion q prometeu pixurri faser cada 6 meses eh?

non teñen juevos a enfrentarse co pobo non os teñen

Anónimo dijo...

Se queren que os veciños non perdan cartos, que recalifiquen os terreos a urbanizables.!Xa veredes despois se valen ou non!.
Estes sociolistos tan intentando favorecer as urbes (Camariñas, Malpica, Muxia) e foder as aldeas.
Estes xxx xxx , inda que as nais son unhas santas e ben aliviadas que deberón quedar cando os parirón, non fan outra cousa que favorecer as urbes , por culpa do puto voto. E tamén de paso pra arruinar os "aldeans".
Se houbera xustiza iban todos a chirona.
Pichurri-Varela-Porto , vaia tres pés pa un banco.

Anónimo dijo...

mi cajon xxxx deixa ir o meu comentario pra eses fxxxx de xxxx sin que me andes a poñere xxxx dos colxxxx me cajona censura de maxxx santxxx del altar . que vai aver fousixxxx pra todo dixx que vaixe pra Camelle. me cajona pxxx de su maxxx

Anónimo dijo...

Esto ta que ferve,Sienfuejos non borres os comentarios que non me dou tempo de leelos,bueeeeeeeeeeno si os borrastes por aljo será.
Non a piscifactomerda.
Non a Pichurri,que vaia sacar retratos de bodas bautizos y comuniones e non se adique a andar coma Santa Compaña en compañía da vendedora de Camelle.
Que dean a cara e o lombo que deso teñen abondo,que non mintan máis que xa tamos cansados de tanta merda que sae polas súas bocas.
Non,non queremos vender nin a 15 nin a 50,porque a puta que cobra 1000euros é tan puta coma a que cobra 10.
CAMELLE UNIDO XAMAIS SERA VENCIDO.

Anónimo dijo...

bueno eso de non vender ta moi bien, a xente non queremos a psifactoria,... ou urbanizacion con campo de golf millor dito,,,,,, por eso tantas pejas ests ultimos anos e denejar e poñerlle pejas a carretera de sabadelle a traba. era de supoñer o facela carretera subia o terreo e non lle era favorable,.
o millor de todo para santa compaña e non mirar para ela e asi non che enjatusan. O millor tas enjañada e era visitas a domicilio como as asintnts sociales pero vindo dexa sentiña... cartos votos e mas euros

Seirugalimpa dijo...

!!Dios mio!!, esto tase volvendo Dictadura.Faltan os blindados polas nosas corredoiras.Dame gana, pero GANA de non sei que....
Veño agora mesmo da paxina Anosacosta.Inda non me repuxen!!.
A conselleria de Pesca NEGALLE os de Merexo o acceso a un EXPEDIENTE PUBLICO, tiene c... la cosa!!

http://www.anosacosta.es/fisterra/que_hemos_hecho_para_merecerte_a_ti_.htm

MAN dijo...

Querido chipirón, de momento non borrei ningún comentario,soamente os edito, é dicir, suprimoos e vólvoos a poñer, pero con xxx nas palabras malsoantes e nos nomes das persoas que se nombran.Non quero ter máis problemas, xa teño abondos. Saúdos.

Anónimo dijo...

non queira dios que entre unha pala na miña fieteira.

me caguen mi madreeeee eh

Anónimo dijo...

Compañeiros eu chejei a un punto no que xa non podo mais!
Estou asta os mismisimos (testiculos)de todas estas mentiras e engaños.
Eu teño unha leiriña pequena, de 4 cuartillos solo. Se viñeran a miña casa e me dixeran que lla vendera pa faser o camiño de traba, EU REGALÁBALLA!!.
Pero para esto non!
E estou tan cansado que xa me da = que a maioria da xente a queira ou que vendan os seus terreos.
Como chegue un dia e veñan as palas e os camions, EU SON O PRIMEIRO EN UTILIZAR A FORZA. Porque eu querolle a camelle, e cando me levanto pola mañan miro pola ventana e vexo o coido do xaviñan, e a jandra, e quero sejir vendoos asta o dia que morra.
Asi que como esto sija adiante jasolina e cuchillos van a bolar polo aire.
Chamademe dictador pero e o que hay!

Anónimo dijo...

O mundo ta tolo, que eu saiba, antes de vir a "Santa Compaña", houbo outras que se achejaron a miña casa, e dicir, viñestedes vos a dicir que quirian facer a piscifactoria, despois a pedir que se firmase o papel, despois a do abogado e pedir os cartos, e nunca ninguén dixo nada, e agora veñen eles a expoñer o que sexa, e son os que coaccionan??? Mirade na miña casa pajouse o abogado e firmouse o papel, porque hai xentiña maior que non quería estar a mal co pobo, pero sen embargo queren vender. Quen os presiona?? Pois sento deciros que vos. E sabede que como eu pensa moitisima xente, pero non quere quedar mal con vos nin co pobo, pero pensa vender o de feito xa vendiú. Pensade un pouquiño, quen é mais fascista. Pos vos que queredes IMPOÑER a vosa opinión e non deixades que a xente opine, nin fale, nin faga nada. Solo o voso está ben feito.

Anónimo dijo...

A min non me importa que a xente venda!
E mais ojala que todo camelle venda e lle dean unha pila de millons, e se fajan todos moi ricos.
Pero eu non me traiciono a min mismo.
Eu cando me enterei deste rollo da piscifatoria dixen NON, e aora volvo a decir NON. Porque eu non me vendo, E repito e volverei a repetir sempre, cando me levanto polas meñans en camelle miro pola ventana e veso a jandriña, Pois ei de morrer eu e a jandriña non lle van a tocar.
Si son un fascista, si son un dictador, e vou impoñer a miña volunta por enriba da dos demais. Sintoo pero eu querolle mais a camelle que a maioria da xente que nel habita, porque estanme a demostrar que son unhas p... (prostitutas) baratas.
Que ides facer cando non podamos tomar o baño na rampla nin no muelle por culpa da merda que inundara o noso pobo, que vai facer a xente dos postos de vent ao publico e os bares cando non haxa un maldito turista que queira vir aqui, porque a que van a vir... que se lle vi a perder en camelle...
O que o pobo de camelle significa para os turistas e un lugar tranquilo donde poidan descansar de todo o mundo estresante, e camelle vaise a convertir nunha caravana de camions.
Eu non o vou a permitir!!!
Que me leven preso!!
Que ou senon que me maten!!
Pero as palas non van a pasar da casa do mar para adiante! ainda que este só nesta batalla non vou a descansar!

Anónimo dijo...

mui ben falado último anónimo!!!!!!!quítome o sombreiro ante o teu comentario!!!!estón totalmente de acuerdo contijo!eu non o podería explicar mellor!!un saludo

Anónimo dijo...

Anónimo mira que na túa casa sodes parvos rejalar 100 euros así pola cara,sejuro que a tí sobranche.
Quen che coasionou pa que os pajaras?
Quen che coasionou pa firmar un papel?
Di nombres,ten ovarios ou juevos e di nombres
Non podes porque é outra mentira,outra mentira cheirenta.
E si queres vender VENDE,e non te preocupes en quedar mal co pobo porque XA TAS. ajj

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Para os dous anónimos que son a misma persoa:
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jaa ja ja jaa ja ja ja ja ja ja ajaa ja aj ajaa ja ja ja ja ja ja ja ja jaa ja ja ja jaa ja ja ja ja ja ja ja ja ja .
non deas o nombre que si non danche de xxx sosialista dos xxx.

Anónimo dijo...

Totalmente dacordo contijo LLRB.O que ti dis pensámolo todo o pueblo menos os dous de sempre,claro,como o ÁNÓNIMO de antes.

Anónimo dijo...

REPITO, Vamos a ver, en que mundos vivimos, ainda agora van condicionar a xente de que venda ou non venda, cada un que mire pola sua convenencia, 15 euriños pois non está tan mal, peor sería que non acepten vender e despois llo embarguen pola forza e lle dean CERO patatero (como fan casi sempre). A xente non é tonta nin vos sodes quen a condicionar si venden ou non venden, "cada un fai da sua capa un saio". Estades tratando a xente de Camelle como se fosen uns ignorantes e non tivesen decisión propia. Pero de verdade que pensades que a xente vai facer o que vós queirades?. Ainda van ter medo en vender polo que diredes,vamos. Nin aberracións nin leches, cos tempos nos que vivimos, salvese el que pueda!. Esto xa me parece TOTAL!.

Anónimo dijo...

DIOS! polo que estou vendo, esta páxina é unha fonte de desafogo das rabias e as penas acumuladas da xente, bueno pensandoo ben, é máis barato que acudir a un psicólogo, AXA PAZ... que a sangre non chegue ó río, todo neste mundo se arranxa. O que me da pena é a confrontación que hai entre os veciños, que ó fin e o cabo sodes todos, pois eso... VECIÑOS!.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Non lle fagades moito casoi a eses comentarios de anónimo e outros que intentan meter mala vida. Son os comunmente chamados TROLLS. Non che teñen outra cousa que facer que meterse nestes blogs e webs, e poñer a uns a mal cos outros.
Nin puto caso, pasade deles. O que queren é o de sempre "dividir".
¿Non hai en Camelle un documento firmado ante Notario?, ¿que pasa?, ides agora desconfiar das vosas forzas e firmas.
Deso nada de Nada, mesmo pode ser a Marisol, Pichurri ou Maria Santisima o que ande a meter estes comentarios. Esto é mui corrente en internet.
Que lle vaian dando, que se farten a escribir, A Xandriña non se vende!!

Anónimo dijo...

tes rason anonimo somos todos vesiños ESO É O PEOR, a min que me faja a putada a consejala dame ijual non é de Camelle, q ma faja o alcalde, pos dame ijual tampouco é de Camelle.... o que mas me jode e q teñen aljun/ha che faja a putada como os anteriores nombrados e ter que velos todolos dias e uinda x riba de joderche darlle os buenos dias. eso si q jode.
QUE NON VENDO HOSTIA!!!!

Anónimo dijo...

Ao anónimo que di que na súa casa firmaron os papeis comprometéndose a non vender, téñolle que decir que si o fixeron e non estaban de acordo, e si pagaron os 100 euros para o avogado non estando de acordo tampouco, entón son parvos, porque a min por moito que me coaccionen para estar a favor e para vender non o vou a facer, vou a seguir decindo NON A PISCIFACTORIA, porque para min, facer algo en contra dos meus sentimentos e dos meus principios, sería unha forma de prostituirme.
Por certo, até onde eu sei,según me contou meu pai (que estivo presente), foi a xente do pobo a que pideu, de forma voluntaria, nunha reunión celebrada no Campo do Santo, ao día seguinte de aprobarse o Plan Acuícola, firmar os papeis comprometéndose a non vender, ao que os membros da Xunta Directiva da AA.VV lles dixeron que eles non lles podian pedir a xente que renunciasen a un dereito que cada un tiña, o único que lles podian facer era proporcionarlles uns impresos, que estarían a disposición de quen os quixera en distintos estabelecementos de Camelle; así que o que dis de que foron as casas a pedir as firmas é unha infamia, pero que máis da, a iso xa estamos acostumados últimamente.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

muy bien muy bien muy bien falado! camelle ta arrabelado. disestes unha verdá coma un mundo ter q falarlle a quen che da x culo jode un juevo pero eso faralo ti xq a min que non me miren nin pos fusiños ainda q sea el rey de españa.
e a miña porta que non ma toquen que é miña que ya pajei o dos aluminios bueno a non ser q ma expropien claro.
Ahhh vin unha oferta x ahi q compran a 15 euros os tarreos dos sosialistas eu donlles 25 €m2 a ver si me venden xq non os podo expropiar

Anónimo dijo...

Eu tamen compro os terrenos dos sosiolistos a 25e.pero as fillas e as mulleres non,esas non,que igual me cajan un peido e me deisan aloulado.

Anónimo dijo...

regalar 100 euros nos temos qe corren sin estar de acordo é bastante parvada.... e si realmente crees todo o q dixestes d q se pediu que se firmará polas casas xa nos contarás en que camelle vives porque ese debe de ser diferente un Camelle diferente do resto!!!!!!! por ahora os que andan polas casas son os da Santa Compaña pero esperemos que por pouco tempo, que se den conta de que a xente de Camelle non quere a psifactoria!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Ainda me entre o demo no corpo si a meu pueblo vendo, asta me cajon no escapulario santo. Que eu sepa xq von as reunion fui o pueblo quen pedio os papeles pa non vender, fui o pueblo o que pedio o avojado, e fui o pueblo que o pajo. O PUEEEEEEBLLLLOOOOOO!!!! VOS NON SECTARIOS DE xxx. e sabedes do que mas me alejro de todo? Que sosialistas de todo a vida tamen firmaron siiiiiii sinon mirade as listas
e ten que vir esa merda xq a vos vos dea a jana vamos, conste q a min o que queira vender q venda cada un da sua xxx fai un pandeiro.
e xa ton asta os xxx xxx.

Ahh e oistes espabilada do anonimo co dos papeles e cartos e todo eso nun fui ninjen as 10 da nuite nin as 11 verda, ti que janas en todo esto juapa
deixame calar xq xa fervo, FEEEEEEEERVO.
JOBERNE QUEN JOBERNE JALISSIA NON SE VENDE!!!!!!!

Anónimo dijo...

Don a trinta, non discutamos mais.

Anónimo dijo...

E que nos queda pra nós ?? Parvo do carallo.
Non lle fagades caso a Pichurri, bebiu demais.

Anónimo dijo...

Os da Santa Compaña son todos da mesma calaña, igual que Bermejo, que vai de caza sin licencia e queren expropiar para facer un palomar, outra VILLASOE coma de Pepiño Blanco e meterlle unhas cadeiras de dous mil e pico euros comas de Touriño.
Xa sabemos porqué Touriño comprou un Audi blindado máis caro que o de Obama, para vir a inaugurar as piscifactorias, polo que poda pasar. Vaia proletarios do carallo.

Anónimo dijo...

aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiibaaaaaaaaaaaaa las piscifactoríaaaaaaaaassssssss!!!!!!

Anónimo dijo...

EEEEEEEEEiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
Atención, non vendades ainda k keirades, non vos destedes conta do engaño k vos quere facer Pichurri: No pxom a sona da ghandriña vai ser declarada solo industrial, e polo tanto tense k pagar coma solo industrial, osea que o precio vai ser muy superior a 15 euros, e se non fijadevos no polígono de Vimianzo k o presio mínimo do metro cuadrado e de 60 euros.

NON A PISCIFACTORIA, NIN OS MENTEREIROS DO CONCELLO!!!!!!!!!!!!
VIVA CAMELLE, PESE A QUEN LLE PESE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

ten rason o ultimo anonimo, pero 60 euros e parselado descontando calles etc. parese que hai unha niebla en todos os partidos, e a xente e parva, pero non por vender ou non, senon por non pensar por si mismo. Parese que si es do psoe vendes, si es do bloque peleas e si es do pp calas.Sede persoas e falade x vos non polo que di 4 pallasos que viven da politico, perdon da mentira.

Anónimo dijo...

anda y q los jodan estamos hartos d tanta tonteria dejad al pueblo tranquilo q ya esta bien sois como Hugo chavez como mando yo todo pa mi Camelle no se vende

Anónimo dijo...

anonimo ti dis arriba las piscifactorias e sabes o q che dijo eu? ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TU Pxxx Mxxxx

Anónimo dijo...

arriba la tuya tonto del culo

Anónimo dijo...

Dios mio non o podia creer,ou millor dito non queria creelo,é verdá hoxe confirmoumo meu tio,foron a súa casa esta semana ahí polas nove da noite,que chanchulleiros son,esto non é democracia esto é unha desgracia.
Con esta xente donde iremos a parar,queren vender Camelle por catro perras chicas,o único que están esperando e que a xente de Camelle estoupe de unha vez,eso é o que queren que haxa guerra,e depois inda por riba os Camelláns serán tratados coma terroristas .
xusticia para este pobo abandonado a sua sorte.Non queremos vendernos como fai a da santa compaña,que un día chegou a Camelle e abrironlle as portas,e ahora páganos con unha vil PUÑALADA.

Anónimo dijo...

Ninjén se fixo esta prejunta??...
Os que ofresen 15€ por metro cadrado..., cos cartos de quén están a comprar?????:
1ª posibilidade:-Cos seús. ¿Canto pensan janar con esta operasión, a canto contan vender???? ¿¿¿Ou van a faser unha inversión de... (15€/m² por 217.000m² vendibles = 3.255000€) 541 millons de pesetas para non janar nada???¿¿¿Ou mellor ainda, perder cartos (pá benefisio de Camelle, claro está)?????
2ªposibilidade:-Cos do Concello de Camariñas. ¿Está eso aprobado en aljún pleno??? (Haberá que enterarse pero moito me temo que non!)
3ª posibilidade:-Cos da Xunta. ¿¿Non é un pouco raro comprar para despois rejalar cando poden expropiar??? (Creo que esto tampouco vai ser...)
4º:-Cos cartos de SEA FARM. Non sei porque me dá que, para evitarse problemas, un alcalde non debería mesclarse con estas empresas neste nejosio. (Casi que tamén desbotaría esta posibilidade)
Resumindo: ¿Cal nos queda? Ou ó mellor, sería bo que nos explicaran de dónde salen eses cartos, porque eu, por ejemplo, son un pouco tontiño e non o entendo...
Un saudo. Mauri

Anónimo dijo...

se cadra e que como non saben "nada" a xunta vai pajalos a 16 euros un supoñer.esta calaña invirte a cantidad esa que nombras e janalle 1 euro por metro. 220000 euros mas ou menos.mañan empeso eu a faser de santa compaña¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anónimo dijo...

solamente estas persoas se atreverian aa andar baixo a nocturnidade...unica e exclusivamente a esta persoas se lles ocurre, almas perversas, na busca do seu beneficio, sen importarlle os sentimentos dos demais;Se o consegen vencerannos, ainda que queda algo de fe en que a Xandriña quede como esta e on combertida nunha xungla de cemento!!! Camellán*

Anónimo dijo...

ton esperando que pasen pola miña casa a pedir o voto eses h.p. que sirverjuensas joder.despos din de nos q somos uns terroristas...pos habera q selo e poñerlle 4 petardos ben postos coño.

Anónimo dijo...

¡¡¡OFERTA!!! ultima oportunida 15 Euros o m2,pero ademas si eres dos primeiros teras unha foto firmada e un poster tamaño real do pelicano, pero ainda hai mais se vendes ahora entraras no sorteo dun pase vip o medico,pero iso non queda ahi porque si eres dos primeiros 72 m2 levaras ademas un cursillo de peon en sacyr,bueno algunha mintira tiñamos q dicir.Apresuradevos os pios extan encargados.

Anónimo dijo...

recentemente acabome de enterar de como verdaderamente funciona esto da expeculacion e do negacio facil.E di el porque te vas apoñer encotra do teu pobo,veciños,amigos... por un feixe de billetes,tan baixo caemos ou tanto e a avaricia q te vendes por duas patacas ou unha ducia de ovos!!!aunque sean da casa!!!

Anónimo dijo...

$$$$$oferta de ultima hora$$$$$
tas canso de coller o sacho na man,cortar esas hervas q non paran de medrar,o teu sudor non sirve pois a peste acabou coa tua colleita,ademas o ¿¿¿ti es de Camelle ou Santa Comba???
PON UN PIO NA TUA VIDA E OLVIDATE DE TRABALLAR,TERAS O PETO BALEIRO E O Q CHE AGRADECERAN OS CADRISES ESO NON HAI CARTOS Q O PAGE.

Anónimo dijo...

ánimo merce!!!estamos contigo!!!

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
MAN dijo...

Por favor, non sigades coas ameazas persoais, xa que non están permitidas neste blog. Podédesvos expresar de moitas maneiras, pero sin ameazas. Gracias.

Anónimo dijo...

Atreveranse Mercedes e Pichurri a vir polas casas a pedir o voto? non,creo que desta non van a vir.
ou si?

Anónimo dijo...

unha prejunta.¿Quen votou q o concello de Camariñas estao a facer !!!excelente!!!?Haber si temos dous dedos de frente e outro detras.

Anónimo dijo...

votein eu pasache aljo?

Anónimo dijo...

justariame a min que me dixeras que carallo fai escelente!
Faserao pa tua casa ou po teu bolsillo!
Pero po resto do pueblo...

Anónimo dijo...

po resto do pobo tamén!!comezando polo apoio á realización da piscifactoría!excelente?todo!

Anónimo dijo...

q ben tuberon estas eleccions preparadevos pas do concello,asi q o concello faino de p.m ,ala a xogar amariola q igual pa eso valen.

Anónimo dijo...

o q dixo q o concello faino estupendo creo q lle fixo falta tempo pa saca-los seus estudios de lodron na escuela de julian muñoz,non tes idea de nada.Nin pa roubar valedes ,asi q sondes hasta pa eso ben burros.Si a intelixencia se medira por logros tiñades unha carreta de esterco.

Anónimo dijo...

o mellor o único ladrón que hai aqui es ti, pensa no que dis, que ijual dentro duns anos vemosche coa carreta de esterco paseando pos camelle, ui perdón! que o mellor xa a levas!... cabesón, que non es más que un cabesón!

Anónimo dijo...

rapas, ou rapasa, ti es ben dado???

PREGUNTO...

Anónimo dijo...

si!aquí a única que non es ben dada es ti

Anónimo dijo...

mira campeon xa vexo q tes o cerebro corcomido polo bichoco da ignorancia.non fai falta ser moi listo pa saber q ti non o eres,pero vamos asupoñer q o eres q fixo o concello de Camariñas por Camelle?,se fixo algo eu non me acordo,pero seguramente vasmo a dicir ti.Xa q o concello faino tan ben ti non pensAS PQ A XENTE ESTA TAN CABREADA,pero seguramente vasmo a dicir ti,pois debaixo desa areola q tes o ayuntamiento o resto da xente teno de ti!!!!LISTO!!!

Anónimo dijo...

e vos chamadesvos democraticos eso e una falta de respeto para todos en general por dios! estades dando unha imaxen de camelle nefasta,ordinaria e maleducada.

Anónimo dijo...

A MELLOR DE CAMELLE FOI UNHA MULLER DE CAMELLE QUE SE PASOU O VOTO DO PSOE DIANTE DELES POLA xxx
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

E O Q SE MERESEN ESES SOSIOS LISTOS

Anónimo dijo...

viva pixurri
viva mercedes
jajajajajajajaja
ala aproveitade estes 2 aniños
que se vos acaba a vicoca

e ti señora consejal se perdedes xa podes largarte dunha... vez pa donde nunca habias de salir.

FOOOOORRRRRAAAAA NON QEREMOS APROVEITADAS NIN AFAMADAS EN CAMELLE

Anónimo dijo...

no comentario da muller do voto do psoe,que pon(xxx)é na cona

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE