Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

lunes, 27 de octubre de 2008

¡¡¡ INVASIÓN DE SINAIS !!!


O noso pobo foi invadido por sinais de prohibición en tódalas esquinas.
Portos de Galicia segue na súa política de invasión e prohibición en tódalas zonas portuarias, pero isto xa pasa de castaño a oscuro.

Todos xa sabemos que dentro das zonas portuarias, Portos de Galicia non se fai responsable dos accidentes que alí pasen, por exemplo, si tes un accidente co coche, ou caes andando,etc. Portos non se responsabiliza, e o teu seguro tampouco.

Pero de iso a prohibir pescar,bañarse, pasar, cargar,descargar,andar pola rampa,etc. creo que se pasan un pouco.

O que hai que ser é un pouco responsables e saber o que nos ateñemos, non vamos a deixar agora que nos prohiban bañarnos na rampa no verán, ou que os nosos nenos non poidan pescar xureliños no muelle como fixeron sempre.

As sinais están no paseo marítimo a altura da ancla, na rampa do muelle, na lonxa, no muelle novo e no Paella.

Esta é a miña opinión persoal, creo que se pasaron un pouco en prohibir, igual me equivoco e están no seu dereito e deben facelo, pero como me dixo Paco de Bajeras " Nas señales prohíbese todo, pero non poñe prohibido cajar, polo tanto podemos cajar todos no muelle"

13 comentarios:

Lorena dijo...

por prohibir hasta nos prohiben pasar polo muelle e polo paseo marítimo que vai po alemán, ou non vos fijástedes que baixando do flaire polos almacéns temos a señal que nos prohibe pasar por alí. E dijo eu os que viven no muelle teñen que ir en helicoptero para as súas casas? por que senon podemos pasar por alí non vexo eu otra maneira
Estes de portos inda non saben como son a maioría dos portos, pensan que todos son coma o da Coruña ou o de Vigo

Anónimo dijo...

E baixando polo Paella tamén,que temos que dar volta? Pareceme incrible.Sejuro que cando veñan os trailers para a piscifactoría pasaran sen problema e desfacerán as nosas carreteras,para eses si que non tará prohibido pasar.

Anónimo dijo...

Vivo en una nación libre
cual solamente…
un país empotrado entre cordillera
y mar
cual solamente…
libre como verso nerudiano,
ubicado en un extremo meridiano
de este económico cono sudamericano.
Vivo libre en este país
como tantas criaturas
ajenas a mi destino,
los lugares de esta nación
son libres
para explotar el mar,
las raíces de la población
fabricando crisis
a vista y paciencia de los ilustrados.
Vivo en una nación libre
cual solamente…
económicamente libre
para las sonrisas ajenas
manos extranjeras
a los que nos les importa ver llorar.
¡aplaude el estado!,
buen negocio, dicen los que saben,
ya estando
ubicado en esta geografía
de naturaleza rica
no sé mi gente en quién confía.
Disfruto de mi libertad
parece el mundo al revés,
como cerdos al matadero
pienso en mi libertad, ¡tan linda ella!.
El patrón el ladrón,
el patrón el gobierno,
o el estado, también patrón
todos son del mismo montón.
Vivo en un país leyenda del fraude,
donde el gobierno y sus garras
son lo más piante
la clase elegida por el pueblo, para el pueblo
y que destruye al pueblo
la burguesía
algo parecido a la cia
-compañía limitada
quise decir, de forma abreviada-,
cubre los bolsillos del rico
y para el resto p…
pena, siente mi alma
de vivir en este país libre
cual solamente…
UN ESPEJISMO DE LA LIBRETAD!

Anónimo dijo...

Teno a mina casa no muelle e fai dias que teno medo de ir a ela sin ponerme fora da ley.
estou sin afeitarme lavome no rio ahora que o limparon e estou esperando si alguen me pode decir si vivir na calle do muelle son ou non actividades portuarias porque si non o son tou jodido.

Anónimo dijo...

nw6 non deixes o coche aparcado na porta porque se lle pasa aljo a ver... As cajadas das javiotas son corrosivas, joden a pintura, e a elas non lle prohibiron cajar así que pola rejla de tres, se che cajan tan dentro da lei, ti sejún a lei de portos non podes protestar (pero sí cajar) e daquela a ver quen che paja a ti a pintura do coche... E esto é sólo un ejemplo...vos dade ideas que as leis siempre teñen essepsións. Eu prejúntome as javiotas fan actividades portuarias? Be water Manfred

Anónimo dijo...

e prejuntome eu: Facer... ou mellor dito realizar o coito sexual, é ou non é unha actividade portuaria??.(se dito acto o realizamos na punta do muelle claro). Prego q os entendidos me respondades! Q frio carallo!!

Anónimo dijo...

HoOoOla !!
ahí nn tn de acord cntg marcs !! si poñen sinais queixadesvos e si nn as puxeran pediríadelas, estou segurisima !!
e ademais puxeron barandillas, pintaron as farolas...a min pareceme ben !! non me parece ningunha INVASION DE SINAIS .. jaja
pero bueno .. esa é a miña opinion !
ALÁ, SALUDOS !!

Anónimo dijo...

o que nos tan fasendo en camelle e unha autentica vergonza e tomadura de pelo. Pocahontas ton de acuerdo con tigo q segur q cando veñan as palas e camions da piscifatoria pasan todos panchos, pero eles mandan e adueñanse do noso pobo,e eso entre todos temos que evitalo.

Anónimo dijo...

lucia o que se che podia faser tamen e poñer 2 señales diante da porta da casa non cres? pos imaginate, estamos falando dun autentico paseo maritimo e que o recubran con señales . seguramente che parezca ben a t pero ton seguro q a moitos non. se todos pensasemos como ti como estariamos... mellor xa non falar

Anónimo dijo...

eu dijo , eu dijo, eu dijo, ti di o que queiras !!
Pero eu sólo dixen a miña opinión,ah, que sepas que as señales non estan en frente da porta de ninguén...
E que , a caso poñer señales nun paseo marítimo é algo malo? o malo sería que non as puxeran, non cres?
E mais quixeras pensar coma min !! que ti xa non pensas, xa prefieres poñer ``mellor xa non falar´´ (pensar)

SALUDOS !!

Anónimo dijo...

Hola!!

Lucía, comparto a tua opinio, é mais, parece ben que poñan esas sinais, creo que non molestan a ninguén.

Anónimo dijo...

Pois, señoritas Lucia e marina,si estades dacordo cas señales que non vos vexa eu paseando polo muelle,nin bañandose na rampa.

(O comentario é con cachondeo non pensedes mal,a min non me justa prohibir)

o que queira prohibir,que se prohiba,todas prohibisions,donde se prohiba que esta prohibido prohibir.

por serto Lucia ..que tal os examenes?

Anónimo dijo...

Hola !!
Jajaja... vale chipirón !!
Sei q é de caxondeO e k Nn O dis cn mala intención, como a miña primeira opinión sobre esto.Sólo que ``eu´´ que non sei quen é xa se picou..e eu teño ben claro que non calo, contesto, e ademais poñendo ``Lucia´´ non anónimo.
Ah... e os examenes GENIAL...!! Pero..mOitas graCias !!
XaoOoOo e a ver canDo me dis ken ErEs k aiNdA EsTou EspEraNdo ehh !!

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE