Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

viernes, 19 de marzo de 2010

Os monólogos de Manolo

TER UN AMIGO TUNO


¿Sabedes cal é a diferencia esencial entre os Premios NOBEL e os Premios CERVANTES?,¿non?.Pois...que nos Premios CERVANTES actúa a TUNA.Esta é a nosa aportación á cultura universal:"Mocita dame el clavel,dame el clavel de tu boca,que para eso no hay que tener,mucha vergüenza,ni poca".¿Qué?,¿hai ou non hay nivel?

Pero claro,como a tuna ven da EDADE MEDIA,dín que é cultura.Tamén ven da EDADE MEDIA a PESTE NEGRA e non a metemos nas universidades.Lembro,cando eu estudiaba que tiña un amigo tuno (non tunante),unha desgracia como outra calquera,pero o meu amigo Muiños díxome que se meteu ná tuna para ligar,e a verdade é que eu non o entendo,¿Como vai ligar un tío tocando a bandurria e vestido como o Príncipe de BEUCKELAUR?.


Un día,entrou o seu pai ná habitación e pillouno poñéndose unhas medias negras.-"Meu filliño,¿Que che pasa?,¿Por qué poñes medias?,¿Salistes dó armario ou qué?".


-"Non papá,e que me fixen tuno".


-"¡Joder,agora si que me destes un disgusto,hostia!".

Foi como si lle fixeran unha lobotomía,por que a partires de ese intre,o meu amigo Muiños xa non foi o mesmo;un día chégome a clase,e o atopo en gallumbos,tocando a bandurria,e rodeado de xente que lle tiraba caldeiros de auga,e o tío feliz,¿eh?.Eu remangándome lle dixen:"Muiños,¿axúdoche?".


-"Non,déixao Manolo,e que é o meu bautizo de tuno".Joder,si che tiran caldeiros de auga nó bautismo,non quero imaxinar como serán as hostias dá comunión;igual chas dá JERABES.

Pero có ilusionado que está,¿como lle vas a decir que o da tuna é unha merda?.


Tí vas a Santiago ver a catedral,a comer un pulpo á feira;tí estás feliz nó restaurante,e de repente oes:"tiriticlín".Coño,a tuna,e de seguido entra un tío gordo con barba,que se poñe encarnado,e empeza:"Mocitaaaa dame el claveeeel".Pois xa me jodío o pulpo,por que ¿como vas a comer a gusto,con un tío dando brincos o teu lado,tocando a pandeireta e bailando como o negro de BONEY M,por que claro,eso o principio empeza normal,pero de repente éntranlle unhas convulsións que mismamente parece que lle vaia a sair un ALIEN de dentro...Pero bueno,¿Qué lle pasa a este tío?.¿É así ou é que está nervioso?...Vamos,que eu non me imaxino a éste tío afeitándose.

Pero é peor cando te atopas coa tuna po la rúa,por que ahí está tamén o da bandeira,outro que tal baila.O da bandeira e un tío que non sabe tocar ningún instrumento,pero ten tantas ganas de dar o coñazo como os demais.


E que a tuna é como unha plaga,ou sexa,tí estás nun bar,e de repente:"Mocitaaa dame el clavel....Vaste correndo,eu que sei..a Austrália,a cambiar de aires...e de repente:"tiriticlín".Doblas a esquina e:"Mocitaaa dame el clavel"...Hasta si tes unha veciña que está boa,unha noite estás durmindo e de repente:"Mocitaaa dame el clavel"...Que che dan ganas de decirlle a veciña:"¡MOCITA!,¡DALLE Ó CLAVEL DUNHA MALDITA VEZ,A VER SI CALAN!.

Pero a miña experiencia coa tuna foi mais alá.Un día ven Muiños e dime:"Manolo,¿Tí quéresme?".


-"Jodeeer,eu xa sabía que tanto pololo era por algo".


-"Non,en serio Manolo,e que mañán temos unha actuación ná TVG e un membro do grupo está ná cama coas papeiras...Tí soio terás que facer bulto".


¿Tuno eu?.Estuven por romperlle a bandurria ná cabeza,pero o final fún,por que un amigo é un amigo,anque sexa tuno.E claro,Muiños,explicóume que a clave para parecer un tuno e o balance.Que eu pregúntome:¿Por qué balancean?,¿Por que van borrachos?,¿Ou van borrachos para balancear?.Pois xa me vedes a mín,no programa de PIÑEIRO,balanceándome,e claro,como eu non cantaba,dóuseme por analizar as letras das cancións.


Eu pensaba que soio pedían o clavel,pero non.Hai unha que dí:"Ese lunar que tienes cielito lindo junto a la boca,no se lo dés a nadie cielito lindo que a mí me toca"...Logo dí:"ay,ay,ay ayyyy".¡Coño!están xa arrancándolle o lunar,e por riba lle dín:"Canta y no llores".Bueno,pero a que mais me impactou foi esa que dí:Deja que te ponga la mantilla blanca ,deja que te ponga la mantilla azúl,deja que te ponga la de colorado,deja que te ponga la que sabes tú".Está claro,a éstes tíos o que mais lles vai e xogar as bonecas.Si queres facer feliz a un tuno,regálalle a BARBIE BANDURRIA,ou a NANCI PANDERETEIRA.

ABURIÑO

No hay comentarios:

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE