Benvidos camelláns

Alégrome de que entres neste blog, no que poderás ver e informarte do que pasa no teu pobo, comentar o que queiras, ver vídeos e fotos da nosa xente, chatear, opinar sobre os temas actuais e pasar un intre agradable.
Ademáis podes colaborar con nós para que este blog se convirta nun lugar de expresión para tod@s sempre e cando se respete os demáis...
NOTA : o autor deste blog non se fai responsable dos comentarios aquí verquidos e tamén se reserva o dereito de eliminar ou extractar tódolos mensaxes ameazantes, malsoantes, insultantes, inxuriantes e os que nomeen a alguén.
Gracias pola vosa colaboración e comprensión.






Generador LED para MySpace - Joombly

Buscar neste blog

¿Estás a favor ou en contra do novo decreto do galego aprobado pola Xunta?

sábado, 27 de marzo de 2010

¿Quén matou ao coche eléctrico?

É de todos coñecido o complot por así dicilo, no que participa o noso país en comparsa dos intereses das grandes corporacións petroleiras dos magnates norteamericanos como a familia Bush, os Rockefeller, Shell, etc. Todo polos cartos de zumentas ganancias da venda do petroleo. Recoméndovos a seguinte lectura que fai unha reseña dos vehículos eléctricos que saíron como proba e ao demostrarse a súa eficiencia son retirados para logo ser destruídos e así non roubarlle mercado ao petroleo.

General Motors EV1, o coche eléctrico que non foi.

Un auto eléctrico de altas prestacións. Moita xente quixo compralo. General Motors interrompeu a produción e destruíu as unidades existentes. Que foi o que ocorreu?

En 1996 General Motors comeza a fabricación do seu modelo EV1, un auto eléctrico de altas prestacións, biplaza, con detalles de confort de gama media-alta e unha aceleración de 0 a 100 en 9 segundos. O auto non se vendía, arrendábase por un período inicial de tres anos. Unha alta porcentaxe dos clientes, pasado o tempo, manifestou a súa intención de renovar o contrato, e ata de comprar o vehículo. General Motors, con todo, non só se negou rotundamente a continuar a produción e comercialización do EV1, senón que facendo uso do seu dereito absoluto procedeu tamén a destruír todas as unidades fabricadas.

General Motors foi a primeira en comezar a destruír unidades de automóbiles de propulsión alternativa, pero non foi a única. O mesmo fixo, aínda que dun modo menos impactante, Toyota co seu Rav4 EV (producido entre 1997-2003), Nissan co Passadena Hypermini e Ford co Range EV (1993-2001) e o Think City (2001-2004). As accións foron case simultáneas e a causa de semellantes decisións empresariais foi a mesma que moveu a General Motors.

O desenvolvemento do EV1 estivo alentado, nun principio, pola Zero Emision Vehicle Mandatory do Estado de California, institución creada para apoiar o desenvolvemento de vehículos de emisión local cero. Pero mentres as empresas desenvolvían coches eléctricos pleiteaban, ao mesmo tempo, á ZEV Mandatory para que diminuíse as restricións e permitise o uso de tecnoloxías híbridas. En 2004, por fin, a ZEV reforma os seus postulados a favor das empresas, e as empresas, vendo un campo de acción máis amplo que podía redituar beneficios maiores e a máis curto prazo, cambian de política e intensifican o desenvolvemento de tecnoloxías híbridas.

Hoxe Toyota ten o Prius e Xeral Motors o proxecto Volt, ao que presentou como herdeiro do EV1 no Salón de Detroit de 2007.



No hay comentarios:

Últimos comentarios

chat camellán

Predición do tempo en Camelle

El Tiempo en Camelle

XOGO ( Marble lines )

Seguidores

Datos persoales

CAMELLE

CAMELLE